Update 30-8-2016 - Reisverslag uit Brighton, Australië van Karlijn Vries - WaarBenJij.nu Update 30-8-2016 - Reisverslag uit Brighton, Australië van Karlijn Vries - WaarBenJij.nu

Update 30-8-2016

Door: Karlijn de Vries

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Augustus 2016 | Australië, Brighton

Hey!

Dit zal niet zo’n lang verhaaltje worden..

Een week na mijn vorige blog was ik jarig.. Raar, dat was het. Voor het eerst in de “winter” jarig. En voor het eerst geen feestje. In de ochtend toegezongen door 2 hele lieve kindjes! En daarna ben ik met de familie in Redcliff (15 min van hier) gaan ontbijten aan het water. In de middag gewoon opgepast als een normale woensdag. In de avond kwamen 2 meiden langs zodat ik het toch nog een klein beetje kon vieren:)  Thanks daarvoor mochten jullie dit lezen ;)

Het weekend daarna mocht ik mee naar Sydney. Richard moest daar dansen met studenten en Natalie ging mee om te jureren. We vertrokken op vrijdag en had ik de avond voor mezelf. In het donker naar het water gewandeld en vanaf daar het Opera house gezien en de Harbour Bridge. Erg mooi met al die lichtjes! Zaterdagochtend had ik vrij en heb ik de trein gepakt naar Bondi Beach. Tja wilde het toch gezien hebben. Al moet ik eerlijk zeggen ik vond het niet zo speciaal. Wellicht omdat ik er maar een half uur geweest ben haha. Daarna naar de andere kant van het water geweest en het Opera house van dichtbij bekeken en ook even snel een kijkje binnen genomen. Helaas niet verder gekomen dan de entree hall. In de middag met de kids naar Luna park geweest en een rondje gelopen. Had ze een suikerspin gegeven maar dit luste ze niet.. Arme Karlijn hihi, moest ik ze opeten.. Gelukkig had ik er voor mezelf geen gekocht. Daarna met de trein naar de overkant en vanaf het opera house met de Ferry naar de overkant om op het water geweest te zijn. Mooi ook vanaf het water het Opera house gezien!. Zondagmiddag zijn we weer terug naar Brisbane gevlogen.

Daarnaast heb ik besloten wat ik wil!. Ik heb een nieuw gezin gevonden in Melbourne van begin november tot begin Februari! Ze zijn super enthousiast, ik ben hun eerste aupair dus kreeg wat vragen hoe het allemaal werkte enzo. 2 jongetjes, zelfde leeftijd als de kids hier! In de tussentijd ga ik mijn (hopelijke) reis naar Azië uitstippelen.. Te veel landen om in 3 tot 4 maanden rond te trekken… Pff keuzes.. Daar gaan we wel uitkomen!

Dat was het weer voor nu!

Liefs!

  • 30 Augustus 2016 - 11:50

    Marijke :

    Hey Karlijn, leuk om je verslag weer te lezen, ben wel een beetje jaloers op wat jij daar allemaal ziet, haha. Ik heb de indruk dat het wel goed gaat en ben trots op al je initiatieven die je daar neemt. Lieve groeten en blijf genieten xxx

  • 30 Augustus 2016 - 11:59

    Petra:

    Leuk verslag. Fijn om te horen dat je een beslissing hebt kunnen maken. Blijft moeilijk tussen al die leuke keuzes de juiste te maken, lijkt mij!

  • 30 Augustus 2016 - 22:06

    Daphne:

    Hee Karlijn!
    Top om te horen dat je hebt besloten om langer te blijven. Dit is zon once in a lifetime experience en hoe vaak zal je nog in deze hoek van de wereld komen?? Geniet ervan en ik hoop dat je die tocht in azie gaat maken. Er zijn zoveel jongeren die er alleen op uittrekken en nieuwe mensen ontmoeten. Dat lijkt mij ech geweldig.

    Top dat je aan het dansen bent trouwens! Zag een filmpje van Marlou en vond het geweldig! Keep on going en ben benieuwd naar je volgende verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brighton

Australië

Work and Holiday

Recente Reisverslagen:

05 December 2016

Update 5-12-2016 *verhuisd*

17 Oktober 2016

update 17-10-2016

30 Augustus 2016

Update 30-8-2016

11 Augustus 2016

Update 11-8-2016

14 Juli 2016

update 14-7-2016
Karlijn

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 7628

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 18 April 2017

Australië

13 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: