update 15-6-2016 - Reisverslag uit Brighton, Australië van Karlijn Vries - WaarBenJij.nu update 15-6-2016 - Reisverslag uit Brighton, Australië van Karlijn Vries - WaarBenJij.nu

update 15-6-2016

Door: Karlijn de Vries

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

15 Juni 2016 | Australië, Brighton

Ben ik weer:)

Weer een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb. Merk dat ik er niet zo snel tijd voor vrijmaak om dit te schrijven haha. Mijn boekje die ik heb gekregen met allemaal leuke teksten van iedereen hou ik nog steeds goed bij! Dat scheelt weer met schrijven van dit blog.

Het gaat goed bij de familie! De mensen zijn erg aardig voor me en laten me zoveel mogelijk zien!

Ik heb ondertussen uitgevonden hoe het openbaar vervoer hier in elkaar steekt en maak er al goed gebruik van! Ik kan om de hoek op de bus stappen die naar het dichtstbijzijnde station gaat, daar stap ik over op de trein en kan ik midden in Brisbane City uitstappen. Ideaal! Helaas minder ideaal voor de portemonnee haha. Heb al meerdere keren afgesproken met Nederlandse meiden die ik via Facebook heb leren kennen. Heel leuk!

Ook ben ik al een keer met Olivia naar de stad geweest. Voor haar was het de 1ste keer in de trein, wat een gave ervaring voor haar! Ze vond het helemaal geweldig!

2 weken geleden ben ik naar Australia Zoo geweest. De dierentuin van de Crocodile Hunter, Steve Irwin (te kennen van tv). Was ontzettend leuk. Op de foto geweest met een Koala, Kangoeroes eten gegeven uit de hand en een krokodillen show gezien. Ook zaten er beesten in de dierentuin die ik nog nooit gezien had of van gehoord had. Aan het eind van de dag hebben we nog een kijkje kunnen nemen in het Zoo hospital, waar ze op dat moment een gewonde slang aan het verzorgen waren…

Vorige week ben ik met Olivia naar het strand geweest hier in de buurt. Toen we het zand opliepen zagen we 1000den krabbetjes. Heel apart gezicht. Ze liepen voor ons uit richting het water, of als ze niet snel genoeg wegwaren verstopte ze zich onder het zand.

Afgelopen zaterdag mocht ik de kinderen naar Richard zijn zus brengen in de middag. Ik had ’s avonds een avondje met aupairs van omgeving Brisbane. Had hetzelfde hostel geboekt als waar ik in April geslapen had toen ik aankwam. Ideaal, was om de hoek van de cafés waar we heen gingen. Met ik geloof 14 meiden een leuke avond gehad , en aantal nieuwe meiden leren kennen. Zondag ben ik met Maaike(al eerder leren kennen) naar de Eat street Market geweest. Dit is een markt met alleen maar eet tentjes. Allemaal verschillende nationaliteiten. Ze verkochten ook poffertjes haha! Jammer dat alle porties zo groot waren en je dus niet zo veel kon proberen. Tja dan maar een keer terug hihi!

Ondertussen ook 2 danslessen gehad! Ken de basis nu van de Foxtrot(quickstep) en de chachacha. Heel leuk! Ben aan een partner gekoppeld, een jongen ongeveer mijn leeftijd. Dus dat is wel leuk

25 en 26 Juli ga ik naar Fraser Island dat ik z’n 2 uur rijden vanaf hier. Omdat het een eiland is moeten we natuurlijk met de boot erheen. Ben heel benieuwd, hoop dat het weer wat beter wordt dan afgelopen week. Veel regen gehad.. (Ja, jullie in Nederland ook ;))

Tot de volgende blog!


  • 15 Juni 2016 - 17:37

    Trudy:

    Super dat je het zo naar je zin hebt, enjoy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brighton

Australië

Work and Holiday

Recente Reisverslagen:

05 December 2016

Update 5-12-2016 *verhuisd*

17 Oktober 2016

update 17-10-2016

30 Augustus 2016

Update 30-8-2016

11 Augustus 2016

Update 11-8-2016

14 Juli 2016

update 14-7-2016
Karlijn

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7636

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 18 April 2017

Australië

13 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: